Hvordan komme i gang med HMS/KS PRO-modulen?
For å aktivere og tilpasse HMS/KS Pro for ansatte, må administrator følge stegene nedenfor:
Sett opp RUH og Kvalitetsavvik
- SmartMEF/HMS/KS → RUH → Oppsett og gjennomgå innstillingene. Se mer her.
- SmartMEF/HMS/KS → Kvalitetsavvik → Oppsett og gjennomgå innstillingene. Se mer her.
Bedriftstilpass ferdige sjekklister fra SmartDok (Kun for HMS/KS pro)
- Gå til HMS/KS PRO→ Skjemamalbibliotek → + Bibliotek.
- Huk av for relevante sjekklister/skjemamaler og klikk Importer valgte.
- Revider sjekklistene slik at de passer til firmaets risiko og oppdrag.
- Legg til ditt navn som ansvarlig for skjemaer og godkjenn før bruk.
Tilpass HMS-håndboken
- Gå til HMS/KS → HMS-håndbok → Rediger.
- Deaktiver kapitler som ikke er relevante.
- Tilpass kapitlene til firmaets risikoer, ansvarsområder og oppdrag.
Når tilpasningene er fullført, klikk Publiser. Husk at HMS-håndboken er ikke godkjent før ansvarlig i bedriften har gått gjennom denne og tilpasset den til firmaets risikoer, ansvarsområder og oppdrag.
Sjekk modulinnstillinger
- Gå til Firmainnstillinger → Firmadetaljer → Modulinnstillinger.
- Bekreft at alle tilpasninger i HMS/KS-modulen er riktige for firmaet.
Funksjoner klare til bruk
Følgende funksjoner er ferdig konfigurert og krever ingen oppsett fra administrator:
- Bilder
- SJA (Sikker jobb-analyse)
- Positive observasjoner/forbedringsforslag
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.