Generell informasjon om Kompetanseoversikten i SmartDok
Hva er Kompetanseoversikten?
Kompetanseoversikten i SmartDok gir bedrifter en oversikt over kompetanser knyttet til ansatte, inkludert utløpsdatoer for sertifikater, kurs, og andre kvalifikasjoner. Oversikten er primært tilgjengelig for administratorer, men kan også gis til prosjektadministratorer og baser med begrensede leserettigheter og mulighet til å generere PDF-rapporter. Se hvordan her.
Eksempler på kompetanser
- Sertifikater
- Kurs
- Egendefinerte kategorier
- Andre kvalifikasjoner
Innhold i Kompetanseoversikten
Kompetanseoversikten består av tre faner:
1. Kompetanseoversikt
- Beskrivelse: En tabell som viser alle ansatte og alle kompetanser i bedriften.
- Formål: Gir en rask oversikt over bedriftens tilstand med hensyn til ansattes kompetanser.
- Innhold: Hver kolonne representerer en kompetanse, og hver rad representerer en ansatt.
- Detaljert informasjon: Les mer her.
2. Kompetansetyper
- Beskrivelse: Inneholder en liste over alle registrerte kompetanser.
- Innhold:
- Kategori: Kompetansens kategori.
- Brukere: Antall ansatte med kompetansen.
- Nærmeste utløpsdato: Den tidligste utløpsdatoen for kompetansen blant ansatte.
- Detaljert informasjon: Les mer her.
3. Brukernes kompetanser
- Beskrivelse: Viser en liste over kompetanser registrert for hver ansatt.
- Formål: Et verktøy for å søke etter spesifikke kompetanser og identifisere hvilke som trenger fornyelse.
- Detaljert informasjon: Les mer her.
Komme i gang med Kompetanseoversikten
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.