Brukerkompetanse

Hva inneholder fanen "Brukernes kompetanser"?

Fanen "Brukernes kompetanser" gir en oversikt over hver kompetanse som er registrert for ansatte i bedriften. Dette er et kraftig verktøy for å søke etter bedriftens kompetanse innen ett eller flere kompetanseområder. Her kan du finne ut hvilke ansatte som trenger fornyelse av kompetansen (kurs, sertifiseringer, etc.) i fremtiden, og endre eller oppdatere den ansattes kompetanse.


Informasjon i tabellen

Hver rad i tabellen viser følgende informasjon:

  • Kompetanse: Den spesifikke kompetansen som er knyttet til den ansatte.
  • Kategori: Kategoriene kompetansen tilhører.
  • Dokumenter: Antall vedlegg eller dokumenter lastet opp mot kompetansen.
  • Fullført dato: Datoen for når kompetansen ble fullført.
  • Varslingdato: Datoen når den ansatte bør varsles om fornyelse av kompetansen.
  • Utløpsdato: Datoen for når kompetansen utløper.

Søke og filtrere

Du kan:

  • Filtrere etter periode: Velg en spesifikk tidsperiode for å se relevant kompetanse.
  • Bruke søkefeltet: Søk etter spesifikke kompetanser, ansatte eller andre detaljer.
  • Sortere tabellen: Klikk på kolonneoverskrifter for å sortere informasjon etter ønsket kriterium.

Eksportering

Du kan eksportere utvalgte data fra tabellen til Excel eller PDF:

  1. Klikk på mer-knappen (knappen med tre prikker) i tabellens verktøylinje.
  2. Velg ønsket format for eksport (Excel eller PDF).

Merk: Eksport til PDF kan ha begrensninger på antall kompetanser som kan inkluderes i én eksport.


Se også

Hjelpevideo som viser hvordan du legger til kompetanser på ansatte i SmartDok finner du her.

 

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.