Brukerkompetanse

En kort beskrivelse av fanen brukernes kompetanser som inneholder hver kompetanse som er registrert mot en ansatt.

Dette er et kraftig verktøy for å søke etter bedriftens kompetanse innen et eller flere kompetanseområder. Her vil det du kunne søke frem hvilke ansatte som trenger fornying av kompetansen ( kurs / etc.) i fremtiden, og endre / oppdatere den ansattes kompetanse. 

Hver rad i tabellen viser

  • Kompetanse - kompetansen som er knyttet til den ansatte.
  • Kategori - kategorien som kompetansen tilhører.
  • Dokumenter - antall vedlegg / dokumenter som er lastet opp mot kompetansen
  • Fullført dato - kompetansens dato for fullførelse.
  • Varslingsdato - varslingsdato for når den ansatte må informeres om å fornye kompetansen.
  • Utløpsdato - utløpsdatoen for når kompetansen går ut. 

I tillegg kan du filtrere etter Periode og/eller ved å ta i bruk Søkefeltet, og sortere tabellen etter den kolonnen som er viktig for deg.

Eksportere

For å eksportere utvalg fra tabellen til Excel og PDF går du til tabellens mer-knapp (knappen med tre prikker). Oversikt- fanen vil ha begrenset PDF eksport pga. antall kompetanser er begrenset i lengderetningen


Se hjelpevideo her for hvordan du legger til kompetanser på ansatte i SmartDok. 

For ytterlige spørsmål kan du sende inn sak til vår supportavdeling eller ringe 90 40 33 33