Brukerkompetanse
En kort beskrivelse av fanen "Brukernes kompetanser" som inneholder hver kompetanse som er registrert mot en ansatt.
Dette er et kraftig verktøy for å søke etter bedriftens kompetanse innen et eller flere kompetanseområder. Her vil du kunne søke frem hvilke ansatte som trenger fornying av kompetansen ( kurs / etc.) i fremtiden, og endre / oppdatere den ansattes kompetanse.
Hver rad i tabellen viser
- Kompetanse - kompetansen som er knyttet til den ansatte.
- Kategori - kategorien som kompetansen tilhører.
- Dokumenter - antall vedlegg / dokumenter som er lastet opp mot kompetansen
- Fullført dato - kompetansens dato for fullførelse.
- Varslingdato - varslingdato for når den ansatte må informeres om å fornye kompetansen.
- Utløpsdato - utløpsdatoen for når kompetansen går ut.
I tillegg kan du filtrere etter Periode og/eller ved å ta i bruk Søkefeltet, og sortere tabellen etter den kolonnen som er viktig for deg.
Eksportere
For å eksportere utvalg fra tabellen til Excel og PDF går du til tabellens mer-knapp (knappen med tre prikker). Oversikt- fanen vil ha begrenset PDF eksport pga. antall kompetanser er begrenset i lengderetningen
Se hjelpevideo her for hvordan du legger til kompetanser på ansatte i SmartDok.
For ytterlige spørsmål kan du sende inn sak til vår supportavdeling eller ringe 90 40 33 33