Hvordan lage en rapport av registreringer som er signert av oppdragsgiver?
Rapporten viser oversikt over registreringer som er signert av oppdragsgiver. Den er tilgjengelig for bas, prosjektadministrator, og administrator, og krever at funksjonen Signatur oppdragsgiver er aktivert.
Slik lager du en rapport av signerte registreringer
-
Naviger til rapporter:
- Gå til Rapporter → Signatur oppdragsgiver.
-
Velg innstillinger:
- Velg ønsket dato og prosjekt/underprosjekt.
- Merk: Kun prosjekter med signerte registreringer i valgt tidsrom vil vises.
-
Oppdater rapporten:
- Klikk på Oppdater for å generere rapporten.
-
Se kvittering for hver registrering:
- Klikk på forstørrelsesglasset til høyre for å se detaljerte kvitteringer.
- Kvitteringene inneholder all nødvendig informasjon og kan eksporteres til PDF.
Eksporter og administrer rapporten
-
Eksportmuligheter:
- Klikk på Valg-knappen for å:
- Eksportere hele eller deler av rapporten til PDF.
- Eksportere utvalget til Excel.
- Klikk på Valg-knappen for å:
-
Fjerne signaturer:
- Via Valg-knappen kan du fjerne signaturer på enkelte eller alle registreringer dersom feil oppdages.
- Registreringene blir da tilgjengelige for ny signering i brukerens utvalg i appen.
Bruk av rapporten
-
Den ferdige PDF-rapporten inneholder:
- Signatur fra oppdragsgivers representant.
- En oversikt over registreringer signert i ulike perioder, med datoer i kolonnen Signert dato.
- Flere signaturer nederst dersom flere personer har signert for ulike perioder.
-
PDF-rapporten kan brukes som fakturagrunnlag når man fakturerer kunden for arbeidet.
Se veiledning om aktivering av Signatur oppdragsgiver her.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.