Forskjellen på enhetstillegg og tillegg
Hva er forskjellen på enhetstillegg og tillegg i SmartDok?
Tillegg
- Knyttet til timer:
- Et tillegg følger antall timer i en timeregistrering.
- Hvis en ansatt registrerer timer og krysser av for et tillegg, vil tillegget bli beregnet for det samme antallet timer som timeregistreringen.
Enhetstillegg
- Uavhengig av timer:
- Et enhetstillegg er ikke avhengig av antall timer i timeregistreringen.
- Den ansatte angir selv hvor mange enheter (timer) tillegget skal gjelde for.
Regler for bruk
- Valgfritt:
- Verken tillegg eller enhetstillegg kan gjøres obligatorisk i en timeregistrering.
- Foreslåtte tillegg:
- Det er mulig å opprette regler som foreslår tillegg eller enhetstillegg i timeregistreringen, se veiledningen “Regler - automatisering av timeregistrering”
Relatert informasjon
- For mer informasjon om hvordan du oppretter tillegg eller enhetstillegg, se veiledningen "Hvordan opprette tillegg/enhetstillegg".
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.