Ugyldig brukernavn ved innlogging

Jeg får beskjed om at brukernavnet er ugyldig, hva gjør jeg?

I SmartDok brukes ditt mobilnummer som brukernavn. Følg veiledningen nedenfor for å løse problemet.

Sjekk brukernavnet ditt:

  • Mobilnummer: Sørg for at du bruker mobilnummeret ditt som brukernavn.
  • Flere brukere/kontoer: Hvis du har flere kontoer, kan det være et ekstra tall lagt til foran eller bak mobilnummeret.

Nullstill passordet:

Hvis brukernavnet er korrekt, men du fortsatt ikke får logget inn:

  1. Klikk på "Glemt passord?".
  2. Følg instruksjonene for å motta en SMS-kode.
  3. Opprett et nytt passord ved hjelp av koden.

Utestengelse ved feil innlogging:

  • Hvis du taster feil brukernavn/passord 5 ganger, kan kontoen din bli midlertidig utestengt.
  • Løsning:
    • Vent i 5 minutter og prøv igjen.
    • Kontakt firmaets administrator for å fjerne utestengelsen hvis problemet vedvarer.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke husker brukernavnet mitt?
Kontakt firmaets administrator eller SmartDok support for å få hjelp med å finne brukernavnet ditt.

Hvor lenge varer en utestengelse?
Utestengelsen varer i 5 minutter. Etter dette kan du prøve igjen eller kontakte administrator for hjelp.

Kan jeg bruke e-post i stedet for mobilnummer som brukernavn?
Nei, i SmartDok brukes mobilnummer som brukernavn.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.