- Support
- Lønn og regnskap
- Tripletex
Tripletex
Hvordan fungerer integrasjonen mellom SmartDok og Tripletex?
Integrasjonen gjør det mulig å synkronisere grunndata fra Tripletex til SmartDok slik at man i hovedsak kun behøver å opprettholde oppdatert prosjektinformasjon i ett system. I tillegg er det mulig å overføre lønnsgrunnlag fra SmartDok til Tripletex, samt overføre eventuelle maskintimer og vareforbruk som ordrelinjer til Tripletex, slik at disse kan faktureres på prosjektet.
Hva inneholder grunndata-sykroniseringen?
- Synkronisering av prosjekter fra Tripletex til SmartDok (prosjektnavn,
prosjektnummer, beskrivelse, startdato, sluttdato, timepris, prosjektleders
navn og kontaktinformasjon samt prosjektstatus) - Synkronisering av underprosjekter fra Tripletex til SmartDok
(underprosjektnavn, underprosjektnummer, beskrivelse) - Internaktiviteter hentes fra Tripletex og legges inn som fraværslønnsarter i
SmartDok - Listen over generelle prosjektaktiviteter synkroniseres fra Tripletex, og legges inn som aktiviteter i SmartDok (kode, navn og timesats)
Hvordan settes integrasjonen opp?
Tilgang til Tripletex-integrasjonen er en betalende funksjon og om dere ikke har tilgang på denne, kan dere ta kontakt med vårsalgsavdeling her.
Deretter må en brukernøkkel for integrasjonen opprettes i Tripletex. Dette må gjøres i
tilknytning til din ansattprofil i Tripletex (eller en dedikert brukerprofil for
integrasjonsbruk).
Klikk her for å åpne veiledningen.