Hvordan fungerer integrasjonen mellom SmartDok og Tripletex?
Integrasjonen mellom SmartDok og Tripletex gjør det mulig å synkronisere grunndata fra Tripletex til SmartDok. Dette sikrer at prosjektinformasjon kun trenger å oppdateres i et system. I tillegg kan du overføre lønnsgrunnlag, maskintimer og vareforbruk fra SmartDok til Tripletex for fakturering på prosjekter.
Funksjoner i integrasjonen:
- Grunndata-synkronisering:
- Prosjekter: Synkronisering av prosjektnavn, prosjektnummer, beskrivelse, start- og sluttdato, timepris, prosjektleders navn og kontaktinformasjon, samt prosjektstatus.
- Underprosjekter: Synkronisering av underprosjektnavn, underprosjektnummer og beskrivelse.
- Internaktiviteter: Hentes fra Tripletex og legges som fraværslønnsarter i SmartDok.
- Prosjektaktiviteter: Generelle aktiviteter i Tripletex synkroniseres som aktiviteter i SmartDok (kode, navn og timesats).
- Overføringsmuligheter:
- Lønnsgrunnlag: Overfør lønnsgrunnlag fra SmartDok til Tripletex.
Hvordan settes integrasjonen opp?
- Tilgang til integrasjonen:
- Integrasjonen er en betalt funksjon. Dersom din bedrift ikke har tilgang, ta kontakt med SmartDok sin salgsavdeling for å aktivere den.
- Opprett brukernøkkel i Tripletex:
- Logg inn i Tripletex.
- Opprett en brukernøkkel knyttet til din ansattprofil eller en dedikert integrasjonsbrukerprofil.
Hjelpevideo for hvordan du kobler sammen Tripletex og SmartDok finner du HER.
Hjelpevideo for hvordan du overfører timer fra SmartDok til Tripletex finner du HER.
Hjelpevideo for hvordan du overfører maskintimer / vareforbruk til Tripletex finner du HER.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.