Tripletex

Hvordan fungerer integrasjonen mellom SmartDok og Tripletex?

Integrasjonen gjør det mulig å synkronisere grunndata fra Tripletex til SmartDok slik at man i hovedsak kun behøver å opprettholde oppdatert prosjektinformasjon i ett system. I tillegg er det mulig å overføre lønnsgrunnlag fra SmartDok til Tripletex, samt overføre eventuelle maskintimer og vareforbruk som ordrelinjer til Tripletex, slik at disse kan faktureres på prosjektet.


Hva inneholder grunndata-sykroniseringen?

  • Synkronisering av prosjekter fra Tripletex til SmartDok (prosjektnavn,
    prosjektnummer, beskrivelse, startdato, sluttdato, timepris, prosjektleders
    navn og kontaktinformasjon samt prosjektstatus)
  • Synkronisering av underprosjekter fra Tripletex til SmartDok
    (underprosjektnavn, underprosjektnummer, beskrivelse)
  • Internaktiviteter hentes fra Tripletex og legges inn som fraværslønnsarter i
    SmartDok
  • Listen over generelle prosjektaktiviteter synkroniseres fra Tripletex, og legges inn som aktiviteter i SmartDok (kode, navn og timesats)



Hvordan settes integrasjonen opp?

Tilgang til Tripletex-integrasjonen er en betalende funksjon og om dere ikke har tilgang på denne, kan dere ta kontakt med vår salgsavdeling her.

Deretter må en brukernøkkel for integrasjonen opprettes i Tripletex. Dette må gjøres i
tilknytning til din ansattprofil i Tripletex (eller en dedikert brukerprofil for
integrasjonsbruk).

Klikk her for å åpne veiledningen.

 

Hjelpevideo for hvordan du kobler sammen Tripletex og SmartDok finner du HER.

 

Hjelpevideo for hvordan du overfører timer fra SmartDok til Tripletex finner du HER.

 

Hjelpevideo for hvordan du overfører maskintimer / vareforbruk til Tripletex finner du HER.