- Support
- SmartMEF
SmartMEF
SmartMEF er det nye HMS- og kvalitetssystemet laget for MEF-medlemmer
Systemet gir deg tilgang på oppdaterte malbiblioteker for HMS/KS-relaterte dokumenter, rutiner og skjemamaler. I tillegg får du tilgang på annen relevant funksjonalitet i SmartDok, som f.eks: - Prosjektdokumentering ved hjelp av innsendte bilder og skjemaer
- Avviksrapportering (HMS og kvalitet)
- Sikker jobb-analyse
- Forbedringsforslag og positive observasjoner
- Håndbøker på firma- og prosjektnivå
- Registrering av kompetanse
Mer informasjon om SmartMEF finner du på vår hjemmeside SmartDok/SmartMEF
Om ønskelig kan denne funksjonaliteten kompletteres med andre moduler i SmartDok, som
f.eks. timeregistreringsmodul, varemodul og maskinmodul for å kunne registrere og
dokumentere alt arbeid som foregår på prosjektet. All denne informasjonen blir presentert på
en oversiktlig måte i prosjektmenyen i SmartDok. Du finner mer informasjon om alle
modulene i SmartDok på smartdok.no.
Har du noen spørsmål angående samarbeidet kan du kontakte vår salgsavdeling her