- Support
- SmartDok Gammel-app
- Maskiner
Registrere feilmelding på maskin i SmartDok Gammel-appen
Hvordan registrere en feilmelding på en maskin i SmartDok Gammel-appen?
I SmartDok-appen kan du enkelt sende inn feilmeldinger knyttet til maskiner. Følg stegene nedenfor for å registrere feilen.
Slik registrerer du feilmelding i SmartDok Gammel-appen:
-
Gå til menyen øverst til venstre → Maskiner → Ny feilmelding.
-
Velg aktuell maskin fra listen.
-
Huk av for Kan ikke brukes, dersom maskinen er ute av drift.
-
Velg hvilken del feilen gjelder og hva som er galt.
-
Legg inn kilometerstand eller timetall (valgfritt).
-
Legg til kommentar eller bilde (valgfritt).
-
Trykk Lagre for å sende inn feilmeldingen.
Tilleggsressurser
-
Se hjelpevideo for hvordan man registrerer feilmelding i appen HER
Hva er SmartDok Gammel-appen?
SmartDok Gammel-appen er den tidligere hovedappen til SmartDok. Fra og med 31. desember 2025 vil SmartDok Gammel fjernes fra både App Store og Google Play. Appen beholdes midlertidig for å gi brukere tid til å gå over til den nye hovedappen, SmartDok.
For å sikre videre tilgang til alle funksjoner og oppdateringer, anbefales det å ta i bruk den nye SmartDok-appen.
Se våre hjelpeartikler for den nye SmartDok-appen HER
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.