Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Problemer med SmartDok-appen?

Hva gjør jeg hvis appen ikke fungerer som den skal?

Noen ganger kan små feil eller tekniske problemer oppstå. Følg sjekkpunktene nedenfor for å feilsøke problemet.

Sjekkpunkter ved app-problemer

  • Omstart appen: Lukk og åpne appen på nytt. 
  • Tøm buffer: 
    • Android: Gå til Innstillinger → Apper → SmartDok → Lagring → Tøm data + Tøm buffer.
    • iPhone: Gå til innloggingsskjermen i appen → trykk 7 ganger på SmartDok-logoen → vent 30–60 sekunder til en ny side åpner seg → trykk Clear cache → Save environment, og logg inn igjen.
  • Oppdater appen: Sjekk etter oppdateringer i Google Play eller App Store.

    • Alternativt: slett og installer appen på nytt.
  • Oppdater telefonen: Sørg for at operativsystemet (iOS/Android) er oppdatert.

  • Sjekk dekning: Dårlig mobildekning kan påvirke appens funksjonalitet.

Viktig informasjon

Hvis du fortsatt opplever problemer etter å ha fulgt stegene over, kontakt SmartDok Support for videre undersøkelse og bistand.

Tilleggressurser

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.