Lesebekreftelse

En kort gjennomgang av hvordan du går frem for å opprette lesebekreftelse på et dokument som er en del av en håndbok.

Hvem kan opprette lesebekreftelse? 

Alle med rollen bas, prosjektadministrator og administrator vil kunne opprette lesebekreftelser på håndbøker de har tilgang til.

For å opprette forespørsel om lesebekreftelse må du gå i lesemodus i en håndbok, og finne fram til det rette dokumentet. Trykk på Mer-knappen og velg "Be om lesebekreftelse"

 

I neste vindu kan du velge å legge inn en tidsfrist og en beskrivelse av hvorfor dette dokumentet skal leses. I tillegg kan du filtrere ut og velge det rette utvalget av ansatte før du sender forespørselen. 

 

Hvordan kan jeg følge opp lesebekrefteslen? 

Inne på menypunktet for Dokumentsenteret vil du nå finne en side kalt "Oversikt lesebekreftelse". Her kan du følge med på status på din lesebekreftelse. 

 

NB: For å kunne lese og bekrefte dokumenter på app er det viktig at man har lastet ned den seneste versjonen av denne (versjon 4.12.127) som ble lagt ut 22. februar 2024.

 

Vi planlegger videre utvidelser av funksjonalitet rundt Lesebekreftelse. Her er mulighet for å lese og bekrefte via nettsiden, samt å kunne legge lesebekreftelse på hele håndbøker og infotavlemeldinger noe av det vi har på blokka allerede. Vi setter stor pris på om du gir din tilbakemelding på hva du syns så langt, og hva du kunne tenke deg videre. Legg gjerne igjen en kommentar på lesebekreftelseskortet i vår produktportal her.

 

For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.