En kort gjennomgang av hvordan du går frem for å opprette lesebekreftelse på håndbøker.
Hvem kan opprette lesebekreftelse?
Alle med rollen bas, prosjektadministrator og administrator vil kunne opprette lesebekreftelser på håndbøker de har tilgang til.
Man kan enten opprette lesebekreftelse på hele håndbøker eller på enkeltdokumenter i en håndbok.
Lesebekreftelse på hele håndbøker
For å opprette forespørsel om lesebekreftelse på hele håndbøker, følg denne fremgangsmåten:
- Gå inn på Dokumentsenteret
- Finn frem til håndboken
- Trykk på menyknappen (tre prikker) øverst til høyre på håndbok-ikonet og velg "Be om lesebekreftelse"
- Du kan nå filtrere ut og velge det rette utvalget av ansatte før du sender forespørselen, samt legge inn tidsfrist og beskrivelse av hvorfor dette dokumentet skal leses.
- Trykk på den gule Send-knappen for å sende ut forespørsel
Lesebekreftelse på enkeltdokumenter i håndbøker
For å opprette forespørsel om lesebekreftelse på enkeltdokumenter i håndbøker, gjør du følgende:
- Gå inn på Dokumentsenteret
- Gå i lesemodus i håndboken
- Finn fram til det rette dokumentet
- Trykk på Mer-knappen og velg "Be om lesebekreftelse"
- Du kan nå filtrere ut og velge det rette utvalget av ansatte før du sender forespørselen, samt legge inn tidsfrist og beskrivelse av hvorfor dette dokumentet skal leses.
- Trykk på den gule Send-knappen for å sende ut forespørsel
Hvordan kan jeg følge opp lesebekreftelsen?
Inne på menypunktet for Dokumentsenteret vil du nå finne en side kalt "Oversikt lesebekreftelse". Her kan du følge med på status på din lesebekreftelse.
Se hjelpevideo HER.
For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.