Godkjenn/behandling av timer
  1. Support
  2. Timer
  3. Godkjenn/behandling av timer

Legge til ansatte i ansatteliste

Hvordan legge til ansatte i ansattelisten som bas eller prosjektadministrator?

Hvem kan utføre dette?

  • Bas eller prosjektadministrator kan legge til ansatte i sin ansatteliste.
  • Dette er nødvendig for å kunne godkjenne timer på prosjekter de har tilgang til.

Fremgangsmåte for å legge til ansatte

Via godkjenning av timer:
  • Gå til Timer → Godkjenn timer.
  • Under nedtrekksmenyen "Ansatte", klikk på "Legg til ansatte i min ansatteliste".


Viktig å merke seg

  • Tilgangskontroll:
    • Prosjektadministrator eller bas kan kun godkjenne timer på prosjekter de har fått tilgang til via tilgangskontrollen.
    • Tilganger styres av administrator i SmartDok.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Kan en administrator, prosjektadministrator eller bas legge til noen i en ansattliste på vegne av andre?
Nei, det er ikke mulig å legge til ansatte i en ansattliste på vegne av en annen bruker. Endringer i ansattlister må gjøres av den enkelte bruker selv.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.