Firmainnstillinger
  1. Support
  2. Firmainnstillinger

Importer brukere til SmartDok

Hvordan importere brukere til SmartDok?

For å importere brukere til SmartDok, følg disse trinnene:

  1. Gå til FirmainnstillingerImporter brukere.

  2. Last opp en .csv-fil (semikolonskilt) som inneholder informasjonen nedenfor. Fila må inneholde følgende felter på hver rad:

    • Felt 1: Ansattnummer (kan ikke være tomt).
    • Felt 2: Fornavn (kan være tomt dersom etternavn ikke er tomt).
    • Felt 3: Etternavn (kan være tomt dersom fornavn ikke er tomt).
    • Felt 4: Mobilnummer (brukes som brukernavn, derfor obligatorisk).
    • Felt 5: E-postadresse (kan ikke være tomt).
    • Felt 6: Eksternt ansattnummer (kan være tomt).
  3. Når filen er klar, velg filen og last opp.

Merk: Brukere som importeres fra fil vil automatisk få rollen bruker. Hvis brukeren skal ha en annen rolle (f.eks. bas), må dette endres manuelt etter import.

Eksempelfiler:

Import av brukere

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.