- Support
- Firmainnstillinger
Importer brukere til SmartDok
Hvordan importere brukere til SmartDok?
For å importere brukere til SmartDok, følg disse trinnene:
-
Gå til Firmainnstillinger → Importer brukere.
-
Last opp en .csv-fil (semikolonskilt) som inneholder informasjonen nedenfor. Fila må inneholde følgende felter på hver rad:
- Felt 1: Ansattnummer (kan ikke være tomt).
- Felt 2: Fornavn (kan være tomt dersom etternavn ikke er tomt).
- Felt 3: Etternavn (kan være tomt dersom fornavn ikke er tomt).
- Felt 4: Mobilnummer (brukes som brukernavn, derfor obligatorisk).
- Felt 5: E-postadresse (kan ikke være tomt).
- Felt 6: Eksternt ansattnummer (kan være tomt).
-
Når filen er klar, velg filen og last opp.
Merk: Brukere som importeres fra fil vil automatisk få rollen bruker. Hvis brukeren skal ha en annen rolle (f.eks. bas), må dette endres manuelt etter import.
Eksempelfiler:
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.