Timeregistrering

Registrere timer på web

Hvordan registrerer man timer på web?

Slik registrerer du timer:

  1. Naviger til timeregistrering:

    • Gå til TimerRegistrer mine timer.
  2. Fyll ut feltene:

    • Type registrering: Velg hva timene gjelder, som ordinære, endring, eller avvik. Hvis nødvendig, oppgi tilhørende nummer (f.eks. endringsnummer).
    • Dato arb. utført: Velg hvilken dato registreringen gjelder.
    • Prosjekt: Velg prosjektet fra listen over tilgjengelige prosjekter.
    • Underprosjekt: Velg aktuelt underprosjekt hvis tilgjengelig.
    • Arbeidsbeskrivelse: Velg fra firmaets ferdigdefinerte beskrivelser eller bruk "annet" for egne detaljer.
    • Arbeidstimer: Angi klokkeslett for start og slutt.
    • Pause: Oppgi pausetid innenfor klokkeslettene.
    • Til TimeKonto: Angi timer som skal føres til avspaseringskonto, hvis aktuelt.
    • Lønnsart: Velg type arbeid, som ordinær eller overtid.
    • Tillegg: Velg eventuelle faste tillegg fra listen.
    • Enhetstillegg: Legg til enhetstillegg som boremeter, pumping o.l. hvis aktuelt.
    • Diett: Velg diett fra firmaets liste, hvis aktuelt.
    • Kommentar: Legg til en kommentar som kan leses av deg og den som attesterer.
    • Kjørt maskin: Velg maskin fra firmaets liste og juster tidsrom om nødvendig.
  3. Send inn registreringen:

    • Klikk på Send inn for å fullføre.

Viktige notater:

  • Tilpasning: Utseendet på registreringsbildet kan variere basert på hvilke funksjoner firmaet har aktivert.
  • Ingen bilder: Det er ikke mulig å legge til bilder i timeregistreringer.
  • Hjelp ved problemer: Hvis du ikke kan registrere timer fremover eller bakover i tid, kontakt firmaets administrator.

Tilleggsressurser

  • Se hvordan du registrerer timer/fravær i app HER.

Ofte stilte spørsmål (FAQ) 

Hvilke roller kan registrere timer i SmartDok?
Rollene Bruker, Bas, Prosjektadministrator og Administrator har tilgang til å registrere timer i SmartDok.

  • Bruker: Kan registrere egne timer.

  • Bas: Kan registrere egne timer, og redigere timer for ansatte i sin ansattliste på prosjekter de har tilgang til.

  • Prosjektadministrator: Kan registrere egne timer, og har tilgang til å administrere timer for ansatte knyttet til prosjektene de har tilgang til.

  • Administrator: Kan registrere egne timer, og har full tilgang til å registrere og redigere timer for alle ansatte, uavhengig av tilgangskontroll.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.