- Support
- SmartMEF
Hvordan bedriftstilpasse en skjemamal fra MEF
Forklaring på hvordan du bedriftstilpasser en skjemamal fra MEF i SmartMEF
Dersom du har behov for å bedriftstilpasse en skjemamal fra MEF så kan du følge denne fremgangsmåten:
1. Åpne skjemamal-biblioteket i SmartMEF
2. Velg skjemamalen som du ønsker å bedriftstilpasse
3. Trykk på knappen “Lag bedriftsversjon” nederst i detaljpanelet, for å åpne skjemaet for redigering i skjemabyggeren
Alle endringer du gjør på skjemamalen vil lagres automatisk som et utkast til ny skjemamal, og kan enkelt finnes frem til dette ved å filtrere på utkast i statusfilteret øverst på skjemamal-siden.
Du kan altså holde på med redigering av en skjemamal over en lengre periode, og publisere
den når alt er klart. For å publisere den ferdige skjemamalen klikker du enten på den gule
publiser-knappen ute i detaljpanelet på skjemamal-siden, eller den tilsvarende knappen inne i
skjemabyggeren.
Ditt navn kommer til å bli stående som godkjenner av den nye skjemamalen. Dersom det ikke er du som har mandatet til dette i din bedrift så avbryter du operasjonen og får rette vedkommende til å godkjenne og publisere skjemamalen.
Skjemamalen kommer nå til å publiseres med endret innhold, nytt versjonsnummer og ny
kilde. Dette vil fremkomme både i hovedvisningen og detaljpanelet.
Har du ikke denne funksjonen/modulen?
Kontakt vår salgsavdeling eller ring 90 40 33 33 for mer informasjon.
For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.