Feilmelding - Maskin

En kort artikkel om hvordan behandling av feilmelding på maskin fungerer i SmartDok

I SmartDok kan alle sende inn feilmelding på maskin- enten via app eller web. 
Som standard er det de med rollene administrator, prosjektadministrator og bas som har tilgang til å behandle feilmeldinger. Det vil også være mulig for de med rollen bruker dersom den aktuelle brukeren står som maskinansvarlig 1 eller 2.

 

Se hjelpevideo her for hvordan du registrerer feilmelding på maskin via web.

 

For å behandle feilmeldingen:

  • Gå til Maskiner --> Feilmeldingsoversikt 
  • Trykk "Se detaljer" på aktuell feilmelding
  • Videre oppdaterer man blant annet status, hvem feilmelding utbedres av, dato for utbedring og eventuelt en tilbakemelding på feilmeldingen.
  • Det er også mulig å sende SMS-varsling til innsender og maskinansvarlige. 

 

For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.