- Support
- Maskiner
Feilmelding - Maskin
En kort artikkel om hvordan behandling av feilmelding på maskin fungerer i SmartDok
I SmartDok kan alle sende inn feilmelding på maskin- enten via app eller web.
Som standard er det de med rollene administrator, prosjektadministrator og bas som har tilgang til å behandle feilmeldinger. Det vil også være mulig for de med rollen bruker dersom den aktuelle brukeren står som maskinansvarlig 1 eller 2.
Se hjelpevideo her for hvordan du registrerer feilmelding på maskin via web.
For å behandle feilmeldingen:
- Gå til Maskiner --> Feilmeldingsoversikt
- Trykk "Se detaljer" på aktuell feilmelding
- Videre oppdaterer man blant annet status, hvem feilmelding utbedres av, dato for utbedring og eventuelt en tilbakemelding på feilmeldingen.
- Det er også mulig å sende SMS-varsling til innsender og maskinansvarlige.
For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.