Hvordan fungerer behandling av feilmeldinger på maskiner i SmartDok?
I SmartDok kan alle ansatte registrere feilmeldinger på maskiner, enten via appen eller web. Behandlingen av disse feilmeldingene kan gjøres av bestemte roller.
Hvem kan behandle feilmeldinger?
- Administrator, Prosjektadministrator og Bas har som standard tilgang til å behandle feilmeldinger.
- Brukere kan også behandle feilmeldinger dersom de er oppført som maskinansvarlig 1 eller maskinansvarlig 2.
Slik behandler du en feilmelding:
-
Gå til Feilmeldingsoversikten:
- Velg Maskiner → Maskiner → Gå til Feilmeldinger.
-
Velg feilmelding:
- Klikk på Se detaljer ved den aktuelle feilmeldingen.
- Klikk på Se detaljer ved den aktuelle feilmeldingen.
-
Oppdater informasjon:
- Oppdater feltene med relevant informasjon:
- Status: Angi gjeldende status på feilmeldingen.
- Utbedret av: Legg inn hvem som utbedrer feilen.
- Dato for utbedring: Sett dato for utbedringen.
- Tilbakemelding: Legg til eventuelle kommentarer eller tilbakemeldinger på feilen.
- Oppdater feltene med relevant informasjon:
-
Varsling:
- Det er mulig å sende en SMS-varsling til både innsender og maskinansvarlige for oppfølging.
Registrering av feilmelding:
For hjelp med hvordan du registrerer en feilmelding på maskin via web, se hjelpevideo HER.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Kan alle ansatte registrere en feilmelding?
Ja, alle ansatte kan registrere feilmeldinger på maskiner via appen eller web.
Hvordan får brukere tilgang til å behandle feilmeldinger?
Brukere kan behandle feilmeldinger dersom de er oppført som maskinansvarlig 1 eller 2.
Kan jeg sende varslinger automatisk?
Ja, du kan sende SMS-varslinger til innsender og maskinansvarlige direkte fra feilmeldingsoversikten.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.