Glemt eller endre passord på app
Hva må du gjøre om du har glemt passordet ditt, eller bare ønsker å endre passordet
Glemt passord:
Du kan be om nytt passord via appen. På innloggingsskjermen trykker du på teksten "Glemt passord?", og følger instruksjonene videre. Først skriver du inn brukernavn, og får tilsendt en kode på SMS. Deretter skriver du inn koden, og da vil det komme en ny SMS med passordet du bruker for å logge inn med.
Passordet for å logge inn i SmartDok vil alltid være det samme på web, og på app. Så dersom passordet endres ett av stedene, må man bruke det nye passordet for å logge inn både på web og på app.
Endre passord:
Du kan også endre passordet ditt via SmartDok-appen. For å endre passordet trykker du på profilbilde-ikonet oppe i høyre hjørne, trykk på navnet ditt, og trykk så på ruten som heter "Min profil".
Trykk deretter på "Nytt passord", og skriv inn gammelt passord og ønsket nytt passord.
Husk at det nye passordet ditt må bestå av minst 6 tegn, og en blanding av tall og bokstaver.
Se også hvordan du kan gjøre det via web her.
Fortsatt problemer?
Ta kontakt med en administrator i ditt firma. Som administrator kan man sende sine ansatte nye passord via brukeroversikten. Se fremgangsmåte her
For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.