Opprette nyhetssaker i Infotavle
En beskrivelse av hvordan nye artikler kan opprettes i SmartDoks infotavle
- Gå til Meldinger/Info --> Infotavle
- Trykk på + Nytt innlegg for å opprette et nytt oppslag/nyhetssak på informasjonstavlen.
- I Detaljer kan du velge når innlegget skal publiseres, hvilke roller som kan se innlegget og hvordan info skal fremmes:
- Trykk så på Rediger tekst nederst på siden:
- Legg først inn Overskrift og Sammendrag, disse to vil vises fremst på infotavlen:
- Innholdet som du legger inn i hovedrubrikken under vil bli synlig når en ansatt klikker på saken for å få mer informasjon:
- Legg inn bilder, linker, tabeller m.m inkluderes ved hjelp av knapperaden over:
-
Når du er ferdig med å opprette innholdet i saken kan du trykke Lukk --> Lagre.
For ytterlige spørsmål kan du sende inn sak til vår supportavdeling eller ringe 90 40 33 33.