Opprette nyhetssaker i Infotavle

En beskrivelse av hvordan nye artikler kan opprettes i SmartDoks infotavle

  • Gå til Meldinger/Info --> Infotavle
  • Trykk på + Nytt innlegg for å opprette et nytt oppslag/nyhetssak på informasjonstavlen.
  • I Detaljer kan du velge når innlegget skal publiseres, hvilke roller som kan se innlegget og hvordan info skal fremmes:
  • Trykk så på Rediger tekst nederst på siden: 
  • Legg først inn Overskrift og Sammendrag, disse to vil vises fremst på infotavlen:


  • Innholdet som du legger inn i hovedrubrikken under vil bli synlig når en ansatt klikker på saken for å få mer informasjon:

  • Legg inn bilder, linker, tabeller m.m inkluderes ved hjelp av knapperaden over:


  • Når du er ferdig med å opprette innholdet i saken kan du trykke Lukk --> Lagre

 

For ytterlige spørsmål kan du sende inn sak til vår supportavdeling eller ringe 90 40 33 33.