Hindringer og Avvik

AutoReg - Hindringer og Avvik

Hva er hindringer og avvik i AutoReg?

Hva er hindringer og avvik i AutoReg? 

Hindringer og Avvik gir en samlet oversikt over alle innmeldte avvik og hindringer tilknyttet roder. Disse kan registreres og behandles via både appen og webløsningen i AutoReg.

  • Hindringer er fysiske forhold som hindrer utførelse, f.eks. stengt vei eller feilparkert bil.
  • Avvik er avvik fra planlagt arbeid, som manglende eller feil utført oppgave.

Rundt GPS-symbolet vises en markering som angir en radius. Når en ansatt nærmer seg dette området, vil vedkommende få et varsel i appen – avhengig av hvilken status avviket har.

Status for avvik og hindringer i AutoReg

For oversikt og oppfølging brukes ulike statuser:

  • Ventende
  • Behandles
  • Høy prioritet
  • Lav prioritet
  • Behandles eksternt
  • Lukket.

Hvor finner jeg en oversikt over registrerte hindringer og avvik i AutoReg

  1. Åpne AutoReg i nettleseren din. 
  2. Gå til Hindringer eller Avvik. 
  3. Her vil du se en oversikt over registrerte hindringer og avvik, inkludert status, opprettelsesdato og tilknyttet oppgave. 
  4. Trykk på Vis på en hindring eller avvik for å kunne se og redigere detaljer og status, samt slette en hindring eller avvik hvis aktuelt. 

Opprette kategorier for hindringer og avvik i AutoReg

For enklere organisering og raskere registrering kan du opprette forhåndsdefinerte kategorier eller feiltyper for avvik og hindringer:

  1. Åpne AutoReg i nettleseren din. 
  2. Gå til Hindringer eller Avvik → Kategorier → Ny kategori.
  3. Fyll ut kategorinavn → Trykk Lagre.
  4. Kategoriene vil da være tilgjengelige når nye avvik eller hindringer registreres.

Sette opp automatisk utsending av rapport via e-post i AutoReg

Du kan sette opp automatiske e-postrapporter for avvik og hindringer.

  1. Åpne AutoReg i nettleseren din. 
  2. Gå til Kunder.
  3. Trykk på aktuell kunde i kundeoversikten
  4. Trykk på knappen EPOSTRAPPORT øverst på siden.

  5. Opprett en ny regel.
  6. Fyll ut nødvendig informasjon:
    1. Velg om regelen skal være for avvik eller hindringer
    2. Velg når rapporten skal sendes
    3. E-postadressen til den som skal motta automatisk utsending av rapport

    4. Tilpass meldingen og hvilke felt som skal inkluderes i rapporten.

  7. Trykk Lagre for å opprette regelen. 

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.