Aktivere avsluttet bruker
Beskrivelse av hvordan man kan gjenopprette en bruker som er deaktivert/avsluttet.
Det er mulig å aktivere en bruker som er satt til avsluttet.
Dette gjør du ved å
- Gå inn på Firmainnstillinger --> Brukeroversikt.
- Endre status fra Aktiv til Avsluttet
- Trykk på den aktuelle brukeren slik at utvidet informasjonsboks dukker opp på høyre side.
- Endre status fra Avsluttet til Aktiv
- Trykk Lagre
Dersom brukeren skal logge seg inn igjen må du påse at brukernavnet er korrekt (telefonnummer). Dersom du bare skal ha historikk trenger du ikke å gjøre dette.
Hvis det blir en økning på antall lisenser vil systemet fange det opp, og det vil bli fakturert i henhold til gjeldende prisplan.
Se hjelpevideo hvordan aktivere og deaktivere brukere i SmartDok HER.
For ytterlige spørsmål kan du sende inn sak til vår supportavdeling eller ringe 90 40 33 33.