Aktivere en avsluttet bruker

Hva gjør jeg hvis jeg trenger å gjenopprette en deaktivert/avsluttet bruker?

I SmartDok kan du enkelt gjenopprette brukere som er satt til avsluttet. Følg veiledningen nedenfor for å aktivere brukeren igjen.

Slik aktiverer du en avsluttet bruker:

  1. Gå til Brukeroversikten:

    • Naviger til Firmainnstillinger → Velg Brukeroversikt.
  2. Finn brukeren:

    • Bruk oversikten til å finne den aktuelle brukeren som er merket som Avsluttet.

      frefss-1
  3. Endre status:

    • Klikk på brukeren for å åpne informasjonsboksen på høyre side.
    • Endre status fra Avsluttet til Aktiv.

  4. Lagre endringer:

    • Klikk på Lagre for å aktivere brukeren.

For brukere som skal logge inn igjen:

  • Sørg for at brukernavnet (mobilnummeret) er korrekt.
  • Dette trinnet er ikke nødvendig hvis du kun ønsker å ha historikk på brukeren.

Lisensinformasjon:

  • Hvis aktivering fører til en økning i antall brukerlisenser, vil systemet automatisk oppdatere dette.
  • Fakturering vil skje i henhold til gjeldende prisplan.

    rfffffffr

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hva skjer med brukerens historikk?
All historikk knyttet til brukeren vil fortsatt være tilgjengelig, selv etter at brukeren er avsluttet eller reaktivert.

Kan jeg deaktivere brukeren igjen senere?
Ja, du kan når som helst sette brukeren tilbake til status Avsluttet.

Se hjelpevideo for hvordan du aktiverer og deaktiverer brukere i SmartDok HER

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.