Tom fil etter time-eksport fra SmartDok
Vi forklarer deg mulige årsaker til hvorfor eksportfila er tom.
Dersom du får beskjed om at filen er tom når du forsøker å importere den i ditt lønnssystem, så kan dette komme av flere ting. 
- Husk å trykk "Oppdater" etter du har valgt periode/gruppe/avdeling.
 - Sjekk at timeregistreringene i den perioden du har valgt er attestert av en administrator inne på Timer --> Godkjenn timer --> Godkjenn per ansatt/prosjekt eller Ikke-godkjente timer.
 - Sjekk om timene allerede er eksportert ved å huke av på "Inkluder tidligere eksporterte timer" under periodevalget (Timer --> Godkjenn timer --> Eksporter timer).
 
En god huskeregel er å alltid scrolle seg helt ned på siden etter at man har trykket "Oppdater", for å se at man får opp en tabell med timeregistreringer nederst på siden. Det er disse timeregistreringene som kommer med i eksportfilen.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon 
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.