Registrere endringsmelding / tilleggsarbeid på web
Hvordan registrere endringsmeldinger og tilleggsarbeid i web-løsningen?
Slik registrerer du en endringsmelding på web
- Gå til Endring/tillegg-modulen → +Ny.
 - I rapportskjemaet fyller du inn:
 

- 
Prosjekt
 - 
Underprosjekt
 - 
Type: Endringsmelding eller Tilleggsarbeid
 - Beskrivelse
 - 
Posisjon (valgfritt)
 - 
Vedlegg (valgfritt)
 
E-postvarsel
Når en rapport er sendt inn, mottar saksbehandleren en e-post med rapporten som vedlagt PDF. Denne inneholder all registrert informasjon, inkludert plassering og vedlegg. Dersom det er angitt kunde i prosjekt- eller underprosjektdetaljene, vises navnet i PDF-en.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hva skjer hvis prosjektet ikke har en definert prosjektleder?
Da tildeles rapporten til definert reservesaksbehandler (hvis satt opp i firmainnstillinger).
Tilleggsressurser
- Slik behandler du en innsendt endringsmelding eller tilleggsarbeid
 - Oversikt over registrerte/behandlede endringsmeldinger og tilleggsarbeid
 - Modulinnstillinger for Endringsmelding / tilleggsarbeid
 - Registrere endringsmelding / tilleggsarbeid i SmartDok-appen
 
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.