Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Glemt eller endre passord i SmartDok Gammel-appen

Hva må du gjøre om du har glemt passordet ditt, eller bare ønsker å endre passordet i SmartDok Gammel-appen?

Hva gjør jeg hvis jeg har glemt passordet i SmartDok Gammel-appen?

  1. Åpne appen og trykk på "Glemt passord?" på innloggingsskjermen.
  2. Skriv inn brukernavnet ditt og følg instruksjonene.
  3. Du mottar en SMS med en kode.
  4. Skriv inn koden for å motta en ny SMS med passordet.

Viktig: Passordet for innlogging er det samme for både web og app. Hvis passordet endres på ett sted, må det samme passordet brukes begge steder.

rfefcfer

Hvordan endrer jeg passordet mitt i SmartDok Gammel-appen?

  1. Trykk på profilbilde-ikonet øverst til høyre i appen.
  2. Trykk på navnet ditt og deretter på "Min profil".

    gbgb
  3. Velg "Nytt passord", og skriv inn ditt nåværende passord samt ønsket nytt passord.

    gbrt
  4. Passordet må ha minst 6 tegn og en kombinasjon av tall og bokstaver.

Fortsatt problemer?

Hvis du fortsatt har problemer med passordet, kontakt en administrator i firmaet ditt. Administratorer kan sende nye passord via brukeroversikten.

Se også hvordan du kan endre passord via web HER.

Hva er SmartDok Gammel-appen? 

SmartDok Gammel-appen er den tidligere hovedappen til SmartDok. Fra og med 31. desember 2025 vil SmartDok Gammel fjernes fra både App Store og Google Play. Appen beholdes midlertidig for å gi brukere tid til å gå over til den nye hovedappen, SmartDok.

For å sikre videre tilgang til alle funksjoner og oppdateringer, anbefales det å ta i bruk den nye SmartDok-appen. 

Se våre hjelpeartikler for den nye SmartDok-appen HER

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.