Glemt eller endre passord i SmartDok Gammel-appen
Hva må du gjøre om du har glemt passordet ditt, eller bare ønsker å endre passordet i SmartDok Gammel-appen?
Hva gjør jeg hvis jeg har glemt passordet i SmartDok Gammel-appen?
- Åpne appen og trykk på "Glemt passord?" på innloggingsskjermen.
 - Skriv inn brukernavnet ditt og følg instruksjonene.
 - Du mottar en SMS med en kode.
 - Skriv inn koden for å motta en ny SMS med passordet.
 
Viktig: Passordet for innlogging er det samme for både web og app. Hvis passordet endres på ett sted, må det samme passordet brukes begge steder.

Hvordan endrer jeg passordet mitt i SmartDok Gammel-appen?
- Trykk på profilbilde-ikonet øverst til høyre i appen.
 - Trykk på navnet ditt og deretter på "Min profil".

 - Velg "Nytt passord", og skriv inn ditt nåværende passord samt ønsket nytt passord.

 - Passordet må ha minst 6 tegn og en kombinasjon av tall og bokstaver.
 
Fortsatt problemer?
Hvis du fortsatt har problemer med passordet, kontakt en administrator i firmaet ditt. Administratorer kan sende nye passord via brukeroversikten.
Se også hvordan du kan endre passord via web HER.
Hva er SmartDok Gammel-appen?
SmartDok Gammel-appen er den tidligere hovedappen til SmartDok. Fra og med 31. desember 2025 vil SmartDok Gammel fjernes fra både App Store og Google Play. Appen beholdes midlertidig for å gi brukere tid til å gå over til den nye hovedappen, SmartDok.
For å sikre videre tilgang til alle funksjoner og oppdateringer, anbefales det å ta i bruk den nye SmartDok-appen.
Se våre hjelpeartikler for den nye SmartDok-appen HER
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon 
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.