Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Aktivere telefonliste i app

En beskrivelse av hvordan man aktiverer telefonliste slik at den blir tilgjengelig i appen

Administratorer kan aktivere en telefonliste som gjør det mulig for ansatte å finne navn, telefonnumre og e-postadresser til kollegaer direkte i appen. Følg trinnene nedenfor for å aktivere funksjonen.

Slik aktiverer du telefonliste i appen

  1. Logg inn som administrator på web:

    • Gå til Firmainnstillinger → Firmadetaljer.

  2. Aktiver telefonliste:

    • Klikk på fanen Profil.
    • Under Generelle opsjoner, huk av for Telefonliste i appen.

  3. Klikk på Lagre for å aktivere telefonlisten.

Oppdatering i appen

  • Ansatte kan måtte logge seg ut og inn igjen i appen for at endringene skal tre i kraft.

Slik finner ansatte telefonlisten i appen

  1. Gå til Profil i appen.
  2. Klikk på Kontakter i SmartDok-appen for å få tilgang til kontaktinformasjon.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Kan alle ansatte se kontakter/telefonlisten i appen?
Ja, når funksjonen er aktivert, er telefonlisten tilgjengelig for alle ansatte i appen.

Hva gjør jeg hvis telefonlisten ikke vises i appen?
Be de ansatte logge seg ut og inn igjen for å oppdatere appen med de nye endringene.

Kan jeg deaktivere telefonlisten senere?
Ja, administrator kan når som helst fjerne huken for Telefonliste i appen i de generelle opsjonene på siden for Firmadetaljer.

Har jeg tilgang til telefonlisten i nettversjonen av SmartDok?
Nei, telefonlisten er kun tilgjengelig i SmartDok-appen.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.