SmartDok support

Trenger du hjelp? Slik kontakter du SmartDok support.

Send oss en e-post:

  • Bruk vårt kontaktskjema for å sende inn din henvendelse:
    • Fyll ut skjemaet HER.
  • Tilgjengelighet:

    • Mandag til torsdag: kl. 08:00–16:00.
    • Fredag: kl. 08:00–15:00.

Ring oss:

  • Ta kontakt med oss på telefon:
    • +47 90 40 33 33.
    • Mandag til fredag: kl. 08:00–15:00.

SmartChat:

  • Tilgjengelig døgnet rundt.
  • Når du er logget inn på SmartDok på web, finner du SmartChat-knappen øverst til høyre. Klikk for å åpne chatten og starte en samtale med en gang.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hva er SmartChat?

SmartDok har lansert en ny ChatBot, SmartChat, for å forbedre kundestøtten og tilby hjelp døgnet rundt. Det er viktig å understreke at SmartChat er ment som et supplement til SmartDok's eksisterende supportavdeling, ikke en erstatning. 

Hva kan SmartChat svare på?

SmartChat tar seg av de enklere, produktspesifikke spørsmålene, og frigjør dermed tid for supportmedarbeiderne til å fokusere på mer komplekse henvendelser.

Kan jeg kontakte support utenfor åpningstidene?
Du kan sende inn henvendelser via e-post eller kontaktskjema når som helst. Vi svarer så snart som mulig innenfor våre åpningstider.

Hvor raskt kan jeg forvente svar?
Vi svarer på henvendelser så raskt som mulig innenfor oppgitte åpningstider.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.