Registrere timer for en periode

En kort beskrivelse av perioderegistrering i SmartDok.

Perioderegistrering er en kostnadsfri web-basert tilleggsfunksjon i SmartDok som kan aktiveres av en administrator.

  • Gå til Firmainnstillinger -> Firmadetaljer -> Modulinnstillinger -> Timeføringsinnstillinger. 

Her finner du Perioderegistrering som du kan huke av for å aktivere på firmaet. Når denne er aktivert må tilgang gis til den ansatte for at perioderegistrering skal kunne brukes.
 



  • Tilgang til de ansatte gis via Firmainnstillinger -> Tilgangskontroll -> Perioderegistrering. 

  • Når tilgang er gitt, kan de ansatte gå til Timer --> Perioderegistrering for å registrere timer over en lengre periode

  • Marker dager/uker i kalenderen
  • Fordel timer på antall dager eller bruk timeregistreringsforslaget til å kalkulere dette.
  • Velg så lønnsart, tillegg og enhetstillegg.
  • Fordel deretter timene på følgende prosjekter/aktiviteter. (Legg til ny rad + om du har jobbet på flere prosjekter)

frfredcr

 

For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.