Registrere timer for en periode
En kort beskrivelse av perioderegistrering i SmartDok.
Perioderegistrering er en kostnadsfri web-basert tilleggsfunksjon i SmartDok som kan aktiveres av en administrator.- Gå til Firmainnstillinger -> Firmadetaljer -> Modulinnstillinger -> Timeføringsinnstillinger.
Her finner du Perioderegistrering som du kan huke av for å aktivere på firmaet. Når denne er aktivert må tilgang gis til den ansatte for at perioderegistrering skal kunne brukes.
- Tilgang til de ansatte gis via Firmainnstillinger -> Tilgangskontroll -> Perioderegistrering.
- Når tilgang er gitt, kan de ansatte gå til Timer --> Perioderegistrering for å registrere timer over en lengre periode
- Marker dager/uker i kalenderen
- Fordel timer på antall dager eller bruk timeregistreringsforslaget til å kalkulere dette.
- Velg så lønnsart, tillegg og enhetstillegg.
- Fordel deretter timene på følgende prosjekter/aktiviteter. (Legg til ny rad + om du har jobbet på flere prosjekter)
For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.