Maskiner

Registrere feilmelding på maskin i SmartDok Ny-appen

Hvordan registrere en feilmelding på en maskin i SmartDok Ny-appen?

Slik registrerer du feilmelding i SmartDok Ny-appen

  1. Gå til Meny → Maskiner → Feilmelding.
  2. Trykk på den gule +-knappen.
  3. Velg maskin fra listen.
  4. Huk av Kan ikke brukes dersom maskinen er ute av drift.
  5. Velg hvilken del feilen gjelder og beskriv hva som er galt.
  6. Legg inn kilometerstand/timetall, kommentar eller bilde (valgfritt). 

  7. Trykk på Lagre for å sende inn feilmeldingen.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hvem kan registrere feilmeldinger?
Alle brukere med tilgang til maskinmodulen.

Hvor finner jeg oversikt over registrerte feilmeldinger på en maskin i appen?
Gå til Meny → Maskiner → Feilmeldinger. Velg mellom fanen "Alle feilmeldinger" og "Mine feilmeldinger" for hvilke feilmeldinger du ønsker å se. 

Kan jeg endre en feilmelding etter at den er sendt inn?
Ja, du kan åpne feilmeldingen og gjøre nødvendige endringer, både i app og på web. Merk: det er ikke mulig å endre dato, nummer, innsender eller maskindel og problem. 

Tilleggsressurser

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.