Endringsmeldinger/tilleggsarbeid
  1. Support
  2. Endring / tillegg
  3. Endringsmeldinger/tilleggsarbeid

Registrere endringsmelding / tilleggsarbeid på web

Hvordan registrere endringsmeldinger og tilleggsarbeid i web-løsningen?

Slik registrerer du en endringsmelding på web

  1. Gå til Endring/tillegg-modulen → +Ny.
  2. I rapportskjemaet fyller du inn:


  • Prosjekt 

  • Underprosjekt 

  • Type: Endringsmelding eller Tilleggsarbeid

  • Beskrivelse
  • Posisjon (valgfritt)

  • Vedlegg (valgfritt)

3. Trykk Lagre

E-postvarsel

Når en rapport er sendt inn, mottar saksbehandleren en e-post med rapporten som vedlagt PDF. Denne inneholder all registrert informasjon, inkludert plassering og vedlegg. Dersom det er angitt kunde i prosjekt- eller underprosjektdetaljene, vises navnet i PDF-en.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hva skjer hvis prosjektet ikke har en definert prosjektleder?
Da tildeles rapporten til definert reservesaksbehandler (hvis satt opp i firmainnstillinger).

Tilleggsressurser

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.