- Support
- Endring / tillegg
- Endringsmeldinger/tilleggsarbeid
Registrere endringsmelding / tilleggsarbeid i appen
Hvordan registrere endringsmeldinger og tilleggsarbeid i SmartDok-appen?
Slik registrerer du en endringsmelding via appen
- Åpne SmartDok-appen på din telefon.
- Gå til Endring/tillegg i hovedmenyen.
- Trykk på +-knappen øverst i høyre hjørne.
- I rapportskjemaet fyller du inn:

-
Prosjekt
-
Underprosjekt
-
Type: Endringsmelding eller Tilleggsarbeid
- Tittel
- Beskrivelse
-
Posisjon (valgfritt)
-
Vedlegg (valgfritt)
E-postvarsel
Når en rapport er sendt inn, mottar saksbehandleren en e-post med rapporten som vedlagt PDF. Denne inneholder all registrert informasjon, inkludert plassering og vedlegg. Dersom det er angitt kunde i prosjekt- eller underprosjektdetaljene, vises navnet i PDF-en.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hva skjer hvis prosjektet ikke har en definert prosjektleder?
Da tildeles rapporten til definert reservesaksbehandler (hvis satt opp i firmainnstillinger).
Tilleggsressurser
- Registrere endringsmelding / tilleggsarbeid på web
- Slik behandler du en innsendt endringsmelding eller tilleggsarbeid
- Oversikt over registrerte/behandlede endringsmeldinger og tilleggsarbeid
- Modulinnstillinger for Endringsmelding / tilleggsarbeid
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.