Registrere vareforbruk på web

Hvordan registrere vareforbruk i SmartDok?

I SmartDok kan du registrere forbruk av varer eller materiell på prosjekt eller underprosjekt direkte via web. For å kunne registrere må varer og varekategorier være opprettet på forhånd av administrator. Se denne artikkelen for mer informasjon om opprettelse av varer og kategorier.

Slik registrerer du vareforbruk:

  1. Naviger til:
    Gå til Vareforbruk → Registrer forbruk.

  2. Fyll ut påkrevde felt:

    • Velg prosjekt/underprosjekt.
    • Velg varekategori og vare.
    • Legg inn mengde forbruk.
    • Legg til eventuelle kommentarer.
  3. Lagre registreringen:
    Trykk på Lagre for å fullføre.

    Dine fem siste registreringer vises nederst i skjermbildet for enkel tilgang.

Tilleggsressurser

  • Hjelpevideo:
    Se hjelpevideo for hvordan du registrerer vareforbruk her.

  • Oversikt over vareforbruk:
    For å se en rapport over registrert vareforbruk eller redigere tidligere registreringer, gå til Oversikt vareforbruk.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.