Hvordan kan jeg opprette maskiner i SmartDok?
I SmartDok kan du opprette hele maskinparken som egne maskiner. Dette gjør det mulig å føre maskintimer, hente ut fakturagrunnlag basert på maskintimer og holde oversikt over maskinvedlikehold.
Hvem kan opprette maskiner?
Brukere med rollen Administrator, Prosjektadministrator eller Bas kan opprette maskiner i SmartDok.
Slik oppretter du en ny maskin:
-
Gå til:
- Maskiner → Maskinoversikt → Velg Maskinoversikt → Klikk på + Maskin.
-
Fyll ut følgende obligatoriske felter:
- Navn: Velg et konkret og tydelig navn. (Ansatte ser kun maskinnavnet i appen.)
- Maskindetaljer: Fyll ut nødvendige detaljer om maskinen.
- Internnummer: Legg til et unikt internnummer for enklere sortering og administrasjon.
-
Klikk på Lagre for å fullføre opprettelsen.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Kan jeg endre maskindetaljer etter opprettelsen?
Ja, du kan redigere de fleste detaljer i maskinoversikten, inkludert status mellom maskin og henger.
Hvem kan se maskinene i appen?
Maskinene vil være synlige for ansatte med tilgang til maskinmodulen, basert på oppsettet gjort av administrator.
Hva skjer hvis jeg ikke legger inn et internnummer?
Internnummer er påkrevd for bedre oversikt og sortering i maskinoversikten.
Hjelp og ressurser:
- Se hjelpevideo for den nye maskinoversikten og serviceintervaller HER.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.