Opprette maskin (beta)

I SmartDok kan man opprette hele maskinparken som egne maskiner slik at det skal være mulig å registrere maskintimer, hente ut fakturagrunnlag basert på maskintimer og holde kontroll på maskinvedlikehold.

De med rollen administrator, prosjektadministrator og bas kan opprette maskiner i SmartDok. 

  • Gå til Maskiner --> Maskinoversikt --> Maskinoversikt (beta) --> + Maskin

  • For å få opprettet en maskin må minimum disse feltene være fylt ut:
    - Navn (vær meget konkret i navnet da ansatte ser kun navnet på maskinen i appen)
    Maskindetaljer
    Internnummer
  • Trykk Lagre

 

Merk at det tidligere ikke har vært mulig å endre en maskin til henger, eller motsatt, i etterkant av at maskinen/hengeren er opprettet - dette er nå mulig i den nye betaversjonen av maskinoversikten. 

 

Se hjelpevideo for den nye maskinoversikten og serviceintervaller HER.

 

Har du ikke denne funksjonen/modulen?
Kontakt vår salgsavdeling eller ring 90 40 33 33 for mer informasjon.

 

For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.