- Support
- Maskiner
Opprette maskin
I SmartDok kan man opprette hele maskinparken som egne maskiner slik at det skal være mulig å registrere maskintimer, hente ut fakturagrunnlag basert på maskintimer og holde kontroll på maskinvedlikehold.
Vi har nå lansert en beta-versjon av maskinoversikten samt oppretting av maskiner. Se HER for hjelpeartikkel.
De med rollen administrator, prosjektadministrator og bas kan opprette maskiner i SmartDok.
- Gå til Maskiner --> Ny maskin
- For å få opprettet en maskin må minimum disse feltene være fylt ut:
- Navn (vær meget konkret i navnet da ansatte ser kun navnet på maskinen i appen)
- Beskrivelse
- Vi anbefaler også å legge inn et internnummer på maskinene, slik at det vil være enklere å sortere dem i ettertid inne i f.eks. Maskinoversikten. - Huk av for om maskinen er en henger eller ikke (det er ikke mulig å endre i ettertid, se her)
- Trykk Lagre
Hjelpevideo for hvordan du oppretter maskin i SmartDok finner du HER.
Hjelpevideo på hvordan du kan sette opp servicelinje på maskin kan du se her
Har du ikke denne funksjonen/modulen?
Kontakt vår salgsavdeling eller ring 90 40 33 33 for mer informasjon.
For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.