Opprette maskin

I SmartDok kan man opprette hele maskinparken som egne maskiner slik at det skal være mulig å registrere maskintimer, hente ut fakturagrunnlag basert på maskintimer og holde kontroll på maskinvedlikehold.

Vi har nå lansert en beta-versjon av maskinoversikten samt oppretting av maskiner. Se HER for hjelpeartikkel.

 

De med rollen administrator, prosjektadministrator og bas kan opprette maskiner i SmartDok. 

  • Gå til Maskiner --> Ny maskin
  • For å få opprettet en maskin må minimum disse feltene være fylt ut:
    - Navn (vær meget konkret i navnet da ansatte ser kun navnet på maskinen i appen)
    - Beskrivelse

    - Vi anbefaler også å legge inn et internnummer på maskinene, slik at det vil være enklere å sortere dem i ettertid inne i f.eks. Maskinoversikten
  • Huk av for om maskinen er en henger eller ikke (det er ikke mulig å endre i ettertid, se her)
  • Trykk Lagre

Hjelpevideo for hvordan du oppretter maskin i SmartDok finner du HER.

opprette ny maskin-1

 

Hjelpevideo på hvordan du kan sette opp servicelinje på maskin kan du se her

 

Har du ikke denne funksjonen/modulen?
Kontakt vår salgsavdeling eller ring 90 40 33 33 for mer informasjon.

 

For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.