Opprett lønnsart

Hvordan opprette lønnsarter i SmartDok?

For å opprette en ny lønnsart i SmartDok, følg disse trinnene:

  1. Naviger til lønnsartsinnstillingene:

    • Gå til FirmainnstillingerLønnsarter.
  2. Opprett en ny lønnsart:

    • Klikk på +Ny lønnsart.
  3. Fyll ut nødvendige detaljer:

    • Type: Velg om det er en ordinær lønnsart eller fraværslønnsart.
    • Kode: Angi en unik kode for lønnsarten.
    • Navn: Gi lønnsarten et beskrivende navn.
    • Eksporteres til lønn: Huk av hvis lønnsarten skal inkluderes i lønnseksporten.
  4. Lagre lønnsarten:

    • Klikk på Lagre for å fullføre opprettelsen.
Merk: Sørg for at kodene på lønnsartene samsvarer med ditt lønnssystem for korrekt filimport. Hvis du er usikker på hvilke koder som skal brukes, kontakt din regnskapsfører

lønnsarter til timeregistrering

Se denne hjelpevideoen for hvordan man gjør det rent praktisk.

Se hvordan man oppretter fraværslønnsarter her

Kontakt for hjelp

Support
Har du spørsmål eller trenger hjelp? Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Ønsker du informasjon om funksjoner eller moduler vi tilbyr? Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon 

Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.