Opprett lønnsart
Hvordan opprette lønnsarter i SmartDok?
For å opprette en ny lønnsart i SmartDok, følg disse trinnene:
-
Naviger til lønnsartsinnstillingene:
- Gå til Firmainnstillinger → Lønnsarter.
-
Opprett en ny lønnsart:
- Klikk på +Ny lønnsart.
-
Fyll ut nødvendige detaljer:
- Type: Velg om det er en ordinær lønnsart eller fraværslønnsart.
- Kode: Angi en unik kode for lønnsarten.
- Navn: Gi lønnsarten et beskrivende navn.
- Eksporteres til lønn: Huk av hvis lønnsarten skal inkluderes i lønnseksporten.
-
Lagre lønnsarten:
- Klikk på Lagre for å fullføre opprettelsen.
Se denne hjelpevideoen for hvordan man gjør det rent praktisk.
Se hvordan man oppretter fraværslønnsarter her
Kontakt for hjelp
Support
Har du spørsmål eller trenger hjelp? Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Ønsker du informasjon om funksjoner eller moduler vi tilbyr? Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.