- Support
- Firmainnstillinger
- Aktiviteter
Opprett aktivitet
Hvordan opprette en aktivitet i SmartDok?
Slik oppretter man aktivitet
-
Gå til Firmainnstillinger → Aktiviteter.
-
Klikk på pluss-symbolet +Ny aktivitet for å legge til ny aktivitet.
-
Fyll ut informasjon om aktiviteten, som type, kode, navn, pris mot kunde og internkostnad.
-
Klikk deretter på Lagre for å opprette aktiviteten.
Tilleggsressurser
- Redigere eller deaktivere en aktivitet? Se denne
- Lurer du på hva aktiviteter er og hva det brukes til? Sjekk denne artikkelen.
- Hjelpevideo: Aktiviteter i SmartDok
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hvordan aktiverer jeg registrering av aktiviteter ved timeføring?
For å legge til aktiviteter ved registrering av timer, må funksjonen først aktiveres under Timeføringsinnstillinger. Deretter kan aktiviteter opprettes via Firmainnstillinger → Aktiviteter. Opprettede aktiviteter blir tilgjengelige i nedtrekksmenyen ved timeføring, og det er mulig å knytte dem til spesifikke prosjekter. Vær oppmerksom på at hvilke aktiviteter som vises kan være begrenset av gruppetilknytning og prosjektkoblinger.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.