Knytte aktivitet til et prosjekt

Hvordan knytter jeg en aktivitet til prosjekt?

I SmartDok finnes det to ulike måter å knytte aktiviteter til prosjekter på. Begge metodene gir samme resultat, så du kan velge den fremgangsmåten som passer deg best.

Valg 1: Via prosjektdetaljer

  1. Gå til Prosjekt/kunder i hovedmenyen.

  2. Velg Prosjekter.

  3. Klikk på det aktuelle prosjektet.

  4. Gå til fanen Detaljer.

  5. Bla ned til seksjonen Aktiviteter.

  6. Klikk på Legg til aktivitet.

  7. Velg ønsket aktivitet fra listen og lagre.

Valg 2: Via prosjektets dashbord

  1. Gå til Prosjekt/kunder.

  2. Klikk på det aktuelle prosjektet for å åpne prosjektets dashbord.

  3. Gå til fanen Detaljer.

  4. Finn seksjonen Aktiviteter.

  5. Klikk på Legg til aktivitet.

  6. Velg riktig aktivitet og lagre.

Viktig informasjon

  • Det er mulig å legge til flere aktiviteter per prosjekt.

  • Aktivitetene du knytter til prosjektet blir tilgjengelig for blant annet timeføring og rapportering.

  • Kun administratorer samt prosjektadministratorer/baser med tilgang til prosjekter (via Tilgangskontroll), har mulighet til å knytte aktiviteter til prosjekter.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.