Infotavle i SmartDok

Hva er infotavlen?

En generell oversikt over SmartDoks infotavle og hvordan den fungerer.

Infotavlen er en funksjon i SmartDok som lar deg opprette og dele nyhetssaker med ansatte via web og app. Dette kan være nyttig for å kommunisere viktig informasjon, dele oppdateringer eller formidle bedriftsnyheter.

  • web vises infotavlen som en del av dashbordet når du logger inn.
  • I appen finner du infotavlen under Min profil øverst til høyre.

Hva kan en nyhetssak inneholde?

Nyhetssaker som opprettes i infotavlen kan inkludere:

  • Tekst for å dele informasjon.
  • Tabeller for organisert innhold.
  • Lenker til eksterne kilder som Dropbox eller Google Drive.
  • Dokumenter som legges ut som klikkbare lenker.
  • Bilder og videoer for visuell kommunikasjon.

Hvem har tilgang?

  • Opprettelse av nyhetssaker er begrenset til brukere med rollen administrator.
  • Visning av nyhetssaker kan tilpasses slik at de er tilgjengelige for alle ansatte eller for utvalgte grupper.

Slik kommer du i gang

For mer informasjon om hvordan du oppretter og bruker infotavlen, kan du se veiledningen om hvordan man oppretter nye artikler i Infotavle her.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.