Generering av PDF-Rapport med Brukernes Kompetanser
Denne artikkelen viser deg hvordan du kan generere en PDF-rapport med brukernes kompetanse og tilhørende vedlegg.
Tilgang til Kompetanseoversikt
For å generere en PDF-rapport som inkluderer vedlegg med brukernes kompetanser, må følgende roller ha nødvendig tilgang:
- Administrator (Har tilgang som standard)
- Prosjektadministrator ( tilgang gis via Firmadetaljer)
- BAS (tilgang gis via Firmadetaljer)
Hvordan generere en PDP-rapport
For Administratorer
-
- Naviger til Kompetansemodulen og velg fanen 'Brukernes Kompetanser'.
- Marker kompetansene du ønsker å inkludere i rapporten. Hold inne Ctrl eller Shift og trykk på ønskede linjer for å velge flere.
- Klikk på 'Generer PDF-rapport' nede i hjørnet i menyen som dukker opp til høyre, som vist på bildet.
For Prosjektadministratorer og BAS
-
- Prosedyren ligner på den for administratorer.
- Marker ønskede kompetanser.
- Klikk på 'Mer'-knappen, som vises som en sirkel med tre prikker, og naviger deretter til 'Fileksport'.
- Herfra kan du generere PDF-rapporten med ønskede kompetanser og vedlegg: