Generering av PDF-Rapport med Brukernes Kompetanser

Denne artikkelen viser deg hvordan du kan generere en PDF-rapport med brukernes kompetanse og tilhørende vedlegg.

Tilgang til Kompetanseoversikt

For å generere en PDF-rapport som inkluderer vedlegg med brukernes kompetanser, må følgende roller ha nødvendig tilgang:

  • Administrator (Har tilgang som standard)
  • Prosjektadministrator ( tilgang gis via Firmadetaljer)
  • BAS (tilgang gis via Firmadetaljer)

Hvordan generere en PDP-rapport

For Administratorer

    • Naviger til Kompetansemodulen og velg fanen 'Brukernes Kompetanser'.
    • Marker kompetansene du ønsker å inkludere i rapporten. Hold inne Ctrl eller Shift og trykk på ønskede linjer for å velge flere.
    • Klikk på 'Generer PDF-rapport' nede i hjørnet i menyen som dukker opp til høyre, som vist på bildet.

For Prosjektadministratorer og BAS

    • Prosedyren ligner på den for administratorer.
    • Marker ønskede kompetanser.
    • Klikk på 'Mer'-knappen, som vises som en sirkel med tre prikker, og naviger deretter til 'Fileksport'.
    • Herfra kan du generere PDF-rapporten med ønskede kompetanser og vedlegg: