Firmadetaljer og tilpasninger
Dere kan selv justere på oppsettet i SmartDok. Det er kun de med rollen administrator som har tilgang til denne siden.
Hjelpevideo for hvordan tilpasse Firma- og modulinnstillinger ser du HER.
For å finne fram til Firmadetaljer går du inn via Firmainnstillinger:
Profil
Her kan dere endre på kontaktinformasjonen til bedriften, laste opp firmalogo, aktivere telefonliste synlig for alle ansatte og mer.
Til høyre i bildet finner du Hendelsesloggen. Her vil du kunne se alle endringer som er foretatt merket med dato for endring og hvem som har foretatt endringen inne på Profil og Modulinnstillinger.
Modulinnstillinger
Det kan være lurt å gå gjennom disse sidene med tilpasninger i systemet, for her kan dere finne gode løsninger på oppsettet som passer for dere. Siden for Modulinnstillinger vil avhenge av hvilke moduler dere har i SmartDok.
Her kan dere justere på timeregistreringsfrister, aktivere obligatorisk kommentar i timeregistrering, slå av/på funksjoner og mer.
For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.