Firmadetaljer og tilpasninger

Hvordan tilpasse firmainnstillinger og moduloppsett i SmartDok?

Tilgang til Firmadetaljer

Kun brukere med rollen administrator har tilgang til siden for firmadetaljer og tilpasninger.

  • Gå til FirmainnstillingerFirmadetaljer

Profil

  • Kontaktinformasjon: Endre kontaktinformasjonen til bedriften.
  • Firmalogo: Last opp firmalogo som blir synlig i rapporter og andre steder.
  • Telefonliste: Aktiver synlig telefonliste for alle ansatte dersom ønskelig.
  • Hendelseslogg: Finnes til høyre på siden. Her ser du alle endringer som er gjort i profil- og modulinnstillinger, inkludert dato og hvem som har utført endringen.profil + hendelseslogg

Modulinnstillinger

Siden for modulinnstillinger varierer basert på hvilke moduler dere har aktivert i SmartDok. Her kan dere:

  • Justere timeregistreringsfrister.
  • Aktivere obligatorisk kommentar for timeregistrering.
  • Slå av eller på spesifikke funksjoner i systemet.firmadetaljer

Modulinnstillinger gir mulighet til å tilpasse systemet etter bedriftens behov. Vi anbefaler å gå gjennom disse innstillingene for å finne de løsningene som passer best for dere.

For ytterligere veiledning, se hjelpevideo om tilpasning av firma- og modulinnstillinger HER.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Er det mulig å endre firmanavnet selv?
Nei, for å oppdatere firmanavnet i SmartDok må du ta kontakt med vår supportavdeling, som vil hjelpe deg med prosessen.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.