Avdelinger i SmartDok
En generell beskrivelse av avdelinger og hvordan det fungerer.
En avdeling består av:
- Et navn
- Et avdelingsnummer (alfanumeriske tegn)
- Og et felt som forteller om avdelingen er aktiv eller ikke
Slette avdeling
- man kan kun slette en avdeling som ikke har noe knyttet til seg (prosjekter/ansatte)
En avdeling i SmartDok kan knyttes til:
- Ansatte/brukere
- En person kan knyttes til 0 eller 1 avdeling
- En person som er knyttet til 1 avdeling får opp prosjekter som er knyttet til denne avdeling pluss de prosjekter som ikke har avdeling
- En person som ikke er knyttet til en avdeling får opp alle prosjekter
- Prosjekt
- Et prosjekt kan knyttes til 0, 1 eller flere avdelinger
- Mulige framtidige utvidelser
- Kunne knytte avdeling mot lønnsarter/tillegg/diett, maskiner, arbeidsbeskrivelser
Informasjon om hvordan man kan begrense prosjektsynlighet finner du her
For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.