Aktivere eller deaktivere opsjoner i SmartDok

Hvordan endre modulinnstillinger i SmartDok?

Fremgangsmåte for å aktivere/deaktivere opsjoner

  1. Gå til Firmainnstillinger → Firmadetaljer → Modulinnstillinger
  2. Tilpass modulinnstillinger
    På denne siden finner du en rekke modulinnstillinger som kan aktiveres eller deaktiveres for ditt firma.
    Merk: Utvalget kan variere avhengig av hvilke moduler som er aktivert for din konto.

    jhtgtrt
  3. Bruk hendelsesloggen
    Øverst til høyre på siden finner du en hendelseslogg. Denne viser:
    • Hva som har blitt aktivert eller deaktivert.
    • Hvilken administrator som har gjort endringen.
    • Når endringen ble utført.
      ytfrt

Ved å justere modulinnstillingene kan du skreddersy SmartDok til bedriftens behov. Merk at kun administratorer har tilgang til disse innstillingene.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.