Aktivere eller deaktivere opsjoner i SmartDok
Hvordan endre modulinnstillinger i SmartDok?
Fremgangsmåte for å aktivere/deaktivere opsjoner
- Gå til Firmainnstillinger → Firmadetaljer → Modulinnstillinger
- Tilpass modulinnstillinger
På denne siden finner du en rekke modulinnstillinger som kan aktiveres eller deaktiveres for ditt firma.
Merk: Utvalget kan variere avhengig av hvilke moduler som er aktivert for din konto. - Bruk hendelsesloggen
Øverst til høyre på siden finner du en hendelseslogg. Denne viser:- Hva som har blitt aktivert eller deaktivert.
- Hvilken administrator som har gjort endringen.
- Når endringen ble utført.
Ved å justere modulinnstillingene kan du skreddersy SmartDok til bedriftens behov. Merk at kun administratorer har tilgang til disse innstillingene.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.