Aktivere eller deaktivere opsjoner i SmartDok
Hvordan endre modulinnstillinger i SmartDok?
Fremgangsmåte for å aktivere eller deaktivere opsjoner
Ved å justere modulinnstillingene kan du skreddersy SmartDok til bedriftens behov.
- Gå til Firmainnstillinger → Firmadetaljer → Modulinnstillinger
- Tilpass modulinnstillinger
På denne siden finner du en rekke modulinnstillinger som kan aktiveres eller deaktiveres for ditt firma.
Merk: Utvalget kan variere avhengig av hvilke moduler som er aktivert for din konto. Det er kun Administratorer som har tilgang til Firmainnstillinger.
- Bruk hendelsesloggen
Øverst til høyre på siden finner du en hendelseslogg. Denne viser:- Hva som har blitt aktivert eller deaktivert.
- Hvilken administrator som har gjort endringen.
- Når endringen ble utført.

Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.