Sende nytt passord til bruker

Hvordan kan en administrator sende nytt passord til en ansatt i SmartDok?

Fremgangsmåte for administrator

Som administrator kan du enkelt sende et nytt passord til en ansatt som har glemt det. Følg trinnene nedenfor:

  1. Gå til FirmainnstillingerBrukeroversikt.
  2. Finn den aktuelle brukeren og klikk på navnet.
  3. Velg Brukernavn og passordNytt passord.

Passordet vil automatisk bli sendt til den ansatte via SMS til det registrerte mobilnummeret.


Alternativ for ansatte

Den ansatte kan også selv be om et nytt passord direkte fra innloggingssiden, både på web og i appen. Les mer om hvordan dette gjøres her:

  • Be om nytt passord i appen
  • Be om nytt passord på web

 

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.