Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Send inn kvalitetsavvik via web

Hvordan sende inn et kvalitetsavvik via web?

Fremgangsmåte

  1. Gå til HMS/KS Pro eller SmartMEF → Kvalitetsavvik → Oversikt.
  2. Trykk på +Ny-knappen

  3. Fyll inn nødvendig informasjon:
    • Hendelsestidspunkt: Angi dato og klokkeslett for avviket.
    • Prosjekt/Underprosjekt: Velg hvilket prosjekt eller underprosjekt avviket gjelder.
    • Tittel: Skriv inn en kort og beskrivende tittel.
    • Beskrivelse: Gi en detaljert forklaring av hendelsen.
    • Vedlegg: Last opp relevante filer eller bilder som dokumentasjon.
    • Under Ytterligere informasjon vil det ligge flere punkter
    • Hva hendelsen angår: Velg det relevante temaet for hendelsen.
    • Årsak: Legg inn årsaken til avviket.
    • Alvorlighetsgrad: Definer alvorlighetsgraden av hendelsen basert på bedriftens oppsett.

    4. Klikk på Lagre for å sende inn rapporten.

Tilleggsinformasjon

  • Tilpasning:
    • Din bedrifts oppsett kan påvirke hvilke felt som er obligatoriske eller tilgjengelige.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.