Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Problemer med SmartDok-appen?

Hva gjør jeg hvis appen ikke fungerer som den skal?

Noen ganger kan små feil eller tekniske problemer oppstå. Følg sjekkpunktene nedenfor for å feilsøke problemet.

Sjekkpunkter ved app-problemer

  • Omstart appen: Lukk og åpne appen på nytt. 
  • Tøm buffer: 
    • Android: Gå til Innstillinger → Apper → SmartDok → Lagring → Tøm data + Tøm buffer.
    • iPhone: Gå til innloggingsskjermen i appen → trykk 7 ganger på SmartDok-logoen → vent 30–60 sekunder til en ny side åpner seg → trykk Clear cache → Save environment, og logg inn igjen.
  • Oppdater appen: Sjekk etter oppdateringer i Google Play eller App Store.

    • Alternativt: slett og installer appen på nytt.
  • Oppdater telefonen: Sørg for at operativsystemet (iOS/Android) er oppdatert.

  • Sjekk dekning: Dårlig mobildekning kan påvirke appens funksjonalitet.

Viktig informasjon

Hvis du fortsatt opplever problemer etter å ha fulgt stegene over, kontakt SmartDok Support for videre undersøkelse og bistand.

Tilleggressurser

Hva er den nye SmartDok-appen?

SmartDok-appen er en ny versjon av SmartDok-appen. Appen het tidligere SmartDok UE 2.0, men har nå fått nytt navn. 

Vår gamle SmartDok-app erstattes fullstendig av den nye appen i 2026 og har dermed fått navnet SmartDok Gammel. Denne vil fjernes fra App Store og Google Play den 31.12.2025.

Den nye appen kan tas i bruk allerede nå og har de aller fleste funksjoner som SmartDok Gammel-appen har.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.