Problemer med SmartDok-appen?
Hva gjør jeg hvis appen ikke fungerer som den skal?
Noen ganger kan små feil eller tekniske problemer oppstå. Følg sjekkpunktene nedenfor for å feilsøke problemet.
Sjekkpunkter ved app-problemer
- Omstart appen: Lukk og åpne appen på nytt.
 
- Tøm buffer: 
- Android: Gå til Innstillinger → Apper → SmartDok → Lagring → Tøm data + Tøm buffer.
 - iPhone: Gå til innloggingsskjermen i appen → trykk 7 ganger på SmartDok-logoen → vent 30–60 sekunder til en ny side åpner seg → trykk Clear cache → Save environment, og logg inn igjen.
 
 
- 
Oppdater appen: Sjekk etter oppdateringer i Google Play eller App Store.
- Alternativt: slett og installer appen på nytt.
 
 
- 
Oppdater telefonen: Sørg for at operativsystemet (iOS/Android) er oppdatert.
 - 
Sjekk dekning: Dårlig mobildekning kan påvirke appens funksjonalitet.
 
Viktig informasjon
Hvis du fortsatt opplever problemer etter å ha fulgt stegene over, kontakt SmartDok Support for videre undersøkelse og bistand.
Tilleggressurser
Hva er den nye SmartDok-appen?
SmartDok-appen er en ny versjon av SmartDok-appen. Appen het tidligere SmartDok UE 2.0, men har nå fått nytt navn.
Vår gamle SmartDok-app erstattes fullstendig av den nye appen i 2026 og har dermed fått navnet SmartDok Gammel. Denne vil fjernes fra App Store og Google Play den 31.12.2025.
Den nye appen kan tas i bruk allerede nå og har de aller fleste funksjoner som SmartDok Gammel-appen har.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.