Brukerkompetanse
Hva inneholder fanen "Brukernes kompetanser"?
Fanen "Brukernes kompetanser" gir en oversikt over hver kompetanse som er registrert for ansatte i bedriften. Dette er et kraftig verktøy for å søke etter bedriftens kompetanse innen ett eller flere kompetanseområder. Her kan du finne ut hvilke ansatte som trenger fornyelse av kompetansen (kurs, sertifiseringer, etc.) i fremtiden, og endre eller oppdatere den ansattes kompetanse.
Informasjon i tabellen
Hver rad i tabellen viser følgende informasjon:
- Kompetanse: Den spesifikke kompetansen som er knyttet til den ansatte.
 - Kategori: Kategoriene kompetansen tilhører.
 - Dokumenter: Antall vedlegg eller dokumenter lastet opp mot kompetansen.
 - Fullført dato: Datoen for når kompetansen ble fullført.
 - Varslingdato: Datoen når den ansatte bør varsles om fornyelse av kompetansen.
 - Utløpsdato: Datoen for når kompetansen utløper.
 
Søke og filtrere
- Filtrere etter periode: Velg en spesifikk tidsperiode for å se relevant kompetanse.
 - Bruke søkefeltet: Søk etter spesifikke kompetanser, ansatte eller andre detaljer.
 - Sortere tabellen: Klikk på kolonneoverskrifter for å sortere informasjon etter ønsket kriterium.
 
Eksportering
Du kan eksportere utvalgte data fra tabellen til Excel eller PDF:
- Klikk på mer-knappen (knappen med tre prikker) i tabellens verktøylinje.
 - Velg ønsket format for eksport (Excel eller PDF).
 
Merk: Eksport til PDF kan ha begrensninger på antall kompetanser som kan inkluderes i én eksport.
Se også
Hjelpevideo som viser hvordan du legger til kompetanser på ansatte i SmartDok finner du her.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon 
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.