Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Kom i gang som ny kunde i SmartDok

Hva innebærer det å starte med SmartDok?

Når dere oppretter en ny SmartDok-konto, begynner systemet som et tomt skall. I startfasen må dere derfor legge inn det vi kaller for grunndata – dette er informasjonen som danner grunnlaget for hvordan systemet deres skal fungere.

Det er administratorene i firmaet som har ansvaret for å sette opp disse dataene. Dette inkluderer blant annet opprettelse av brukere, prosjekter, aktiviteter, maskiner, lønnsarter og priskataloger - avhengig av hvilke moduler dere har tilgjengelig i systemet. 

Hjelpemateriell og ressurser

For å gjøre oppstarten enklere, tilbyr SmartDok flere typer hjelpemateriell: 

  • Her i vår Supportportal finner du detaljerte artikler som dekker alle moduler og funksjoner i SmartDok. Artiklene er delt inn etter modul/tema, slik at du enkelt finner frem til det du trenger.
  • Se våre korte hjelpevideoer HER – perfekte for deg som ønsker å se hvordan ting fungerer i praksis.
  • Brukermanual for nye kunder: Vi anbefaler at nye administratorer starter med vår brukermanual for nye kunder. Manualen gir deg en komplett introduksjon til SmartDok og tar deg gjennom alt du trenger for å sette opp systemet riktig – trinn for trinn.


Om dere trenger hjelp eller er usikker kan dere ta kontakt med oss på SmartDok Support og vi skal hjelpe deg så godt vi kan! 

Vi ønsker dere lykke til i prosessen med å bli SmartDok’ere


Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.