Innsendt / mellomlagret skjema
  1. Support
  2. HMS/KS
  3. Innsendt / mellomlagret skjema

Tilpasse filnavn ved PDF-eksport av innsendte skjema

Hvordan tilpasse filnavn ved PDF-eksport av innsendte skjema?

I SmartDok kan du selv bestemme hvordan filnavn skal settes opp ved PDF-eksport av innsendte skjemaer. Dette gjøres via firmainnstillingene.

Slik tilpasser du filnavn for PDF-kopi av innsendt skjema

  1. Gå til Firmainnstillinger → Firmadetaljer → Modulinnstillinger.

  2. Naviger til HMS/KS-delen.

  3. Finn innstillingen Definer filnavn for PDF-kopi av innsendt skjema.

  4. Velg ønskede elementer fra nedtrekkslisten for å sette opp filnavn:

    • Skjemamalnavn

    • Emne

    • Versjon

    • Innsendt dato/klokkeslett

    • Innsendt av

    • Løpenummer

    • Hovedløpenummer

    • Prosjektnavn

    • Prosjektnummer

    • Underprosjektnavn

    • Underprosjektnummer

Resultat

Når du har valgt elementene, vil filnavnet på PDF-kopier av innsendte skjemaer følge oppsettet du har definert. Et eksempel på resultat vises under innstillingsfeltet i systemet (se bilde over).

Tips: Du kan kombinere flere elementer for å gjøre filnavnene mer presise.

Viktig informasjon

  • Innstillingen gjelder for alle innsendte skjemaer i bedriften.

  • Dersom feltet står tomt, brukes standard oppsett automatisk.

  • Kun administratorer har tilgang til å endre denne innstillingen.

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.