1. Support
  2. HMS/KS
  3. Rutine for uønsket hendelser (RUH)

RUH innsyn og tilgang

Kort informasjon om hvem som kan se, behandle og lukke innsendte RUH i SmartDok.

Administrator: 

- Kan sende inn egne RUH
- Kan se, behandle, lukke og avvise ALLE RUH i firmaet. Samt gjenåpne lukkede RUH.
- Har tilgang til oppsettet til RUH

I app har de kun tilgang til egne innsendte RUH.

 

Hovedverneombud:
Personen som er satt til  firmaets hovedverneombud vil få tilgang til:
- Ser alle innsendte RUH, men kun i lesemodus (gjelder også rollen "bruker")

I app har de kun tilgang til egne innsendte RUH.

 

Prosjektadministrator og BAS:

- Kan sende inn egne RUH
- Kan se alle innsendte RUH på prosjekter de har tilgang til under Tilgangskontroll
- Kan bli satt som firmaets HMS-leder, Prosjektet/Underprosjekts HMS-ansvarlige og saksbehandler
  • Prosjektadministrator/bas som er valgt som firmaets HMS-leder vil få tilgang til det samme som en med rollen administrator
    - Tilgang til oppsettet til RUH
    - Se, behandle, lukke og avvise alle RUH i firmaet. Samt gjenåpne lukkede RUH.
  • Prosjektadministrator/bas som Prosjektets HMS-ansvarlige vil få tilgang til:
    - Redigere, behandle, lukke og gjenåpne innsendte RUH på prosjekter personen er valgt som prosjektets HMS-ansvarlige
    - Andre RUH vil kun være tilgjengelig i lesemodus.
  • Prosjektadministrator/bas som underprosjektets HMS-ansvarlige vil få tilgang til:
    - Redigere, behandle, lukke og gjenåpne innsendte RUH som er sendt inn på underprosjekt personen er valgt som underprosjektets HMS-ansvarlige

I app har de kun tilgang til egne innsendte RUH.

 

Bruker:

De med rollen bruker kan kun se sine egne innsendte RUH, både i app og på web.

Bruker som er satt som hovedverneombud vil kunne se alle innsendte RUH

 

Har du ikke denne funksjonen/modulen?
Kontakt vår salgsavdeling eller ring 90 40 33 33 for mer informasjon.

 

For ytterlige spørsmål kan du sende inn sak til vår supportavdeling eller ringe 90 40 33 33.