PowerOffice Go - Synkronisering

Hvordan synkronisere via PowerOffice-integrasjonen i SmartDok?

Før du tar i bruk PowerOffice Go-integrasjonen for lønn, må enkelte innstillinger være på plass i både SmartDok og PowerOffice Go. Integrasjonen gir fleksibilitet og kan tilpasses ulike behov. Les mer om forberedelser og krav i PowerOffice sin veiledning her.

Slik synkroniserer du med PowerOffice Go:

  1. Gå til Integrasjoner → PowerOffice.

  2. Velg aktuell fane basert på hva du ønsker å synkronisere (Grunndata, Timeeksport, Maskintimer, Vareforbruk eller Fakturagrunnlag).

  3. Velg periode og legg eventuelt til filter (prosjekt, underprosjekt, avdeling, bruker, gruppe).

  4. Trykk Synkroniser.

Når synkroniseringen er fullført, vises status og detaljer i synkroniseringsloggen på høyre side av skjermen. Eventuelle feil vil også fremkomme her, med forklaring på hva som forårsaket avbruddet. Kontakt SmartDok Support for videre assistanse knyttet feilmeldinger.

Tilleggsressurser

Kontakt for hjelp

Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.

Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.

Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.