1. Support
  2. Generelt
  3. Kom i gang med SmartDok (obligatorisk)

Kom i gang med oppretting av brukere

Hver enkelt ansatt må ha tilgang til SmartDok og det er kun administrator som kan opprette brukere

Her må du som administrator ta stilling til hvilken rolle hver ansatt skal ha i SmartDok. Er du usikker på rollene som finnes kan du trykke deg inn på denne oversikten:
Roller og rettigheter i SmartDok

Brukernavn bruker å være telefonnummer, men om noen av dine ansatte allerede har en bruker i SmartDok i et annet firma, og bruker telefonnummeret sitt som brukernavn der, så kan du legge inn et ekstra tall på slutten av brukernavnet.

Se denne artikkelen for hvordan man i praksis oppretter ny bruker i SmartDok. Eller vår hjelpevideo her

opprette brukere eksempel

 

 

Har du ikke denne funksjonen/modulen?
Kontakt vår salgsavdeling eller ring 90 40 33 33 for mer informasjon.

 

For ytterlige spørsmål ta kontakt med Support HER.