- Support
- Lønn og regnskap
- Visma.net Finacials
Korrigering av feilregistreringer ved synkronisering til Visma.Net Financials
Hvordan kan jeg korrigere feilregistreringer som har blitt overført til Visma.Net Financials?
Hvis feil data har blitt synkronisert til Visma.Net Financials via SmartDok, må feilene rettes opp i henhold til systemets krav før ny synkronisering.
Slik korrigerer du feilregistreringer
- Rett opp feilregistreringer i SmartDok.
- Start en ny synkronisering fra SmartDok.
- Kontroller at endringene er oppdatert i Visma.Net Financials.
Endringer vil automatisk oppdateres i Visma.Net Financials etter ny synkronisering.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Hvorfor feiler synkronisering via integrasjonen selv om det ikke er noen feilregistreringer?
Det kan være flere grunner til at en integrasjonssynkronisering feiler, selv om det ikke foreligger åpenbare feilregistreringer. Vi anbefaler å sjekke feilmeldingsloggen for nærmere informasjon om hva feilen kan skyldes.
Dersom du opplever problemer med overføring eller synkronisering via en av SmartDoks integrasjoner (f.eks. PowerOffice, Tripletex, Visma.net, Visma Payroll, Visma Financials, AutoReg, HMSreg, Autogear m.fl.), eller får konkrete feilmeldinger ved grunndatasynkronisering eller timeeksport, ta gjerne kontakt med Support for videre hjelp og feilsøking.
Feilsøking og support
Hvis synkroniseringen feiler:
- Sjekk synkroniseringsloggen i SmartDok for eventuelle feilmeldinger.
- Kontakt SmartDok Support for videre assistanse.
Kontakt for hjelp
Support
Kontakt vår supportavdeling via dette skjemaet.
Salg
Kontakt vår salgsavdeling via dette skjemaet.
Telefon
Du kan også ringe oss på telefon: 90 40 33 33.